شعر


                                              تسبیح....

 


                  من که تسبیح نبودم ، تو مرا چرخاندی

                   مشت بر مهره تنهایی من پیچاندی

                                     

                                                


                    مهر دستان تو دنبال دعایی می گشت


                     بارها دور زدی ذهن مرا گرداندی


                                                   


                      ذکرها گفتی و بر گفته خود خندیدی


                      از همین نغمه تاریک مرا ترساندی

                                  

                                                     

                    برلبت نام خدا بود – خدا شاهد ماست


                      بر لبت نام خدا بود و مرا رقصاندی


                                                       

                                                   

                    دست ویرانگر تو عادت چرخیدن داشت


                     عادتت را به غلط چرخه ایمان خواندی


                                                       


                    قلب صد پاره من مهره صد دانه نبود


                   تو ولی گشتی و این گمشده را لرزاندی


                                                       

 

                    جمع کن رشته ایمان دلم پاره شدست


                     من که تسبیح نبودم ، تو چرا چرخاندی؟؟؟